Vet Verbranden: 3 Effectieve Oefeningen die je Thuis kan doen!

In dit artikel lees je 3 effectieve oefeningen om vet te verbranden. Je hebt er geen sportschool abonnement voor nodig, je kunt ze gewoon thuis uitvoeren!

Je wilt vet verbranden, maar je weet waar je moet beginnen. Er zijn meerdere factoren die veroorzaken dat je lichaam teveel vet heeft opgeslagen. Voeding heeft natuurlijk een grote invloed, maar op deze pagina gaan we in op beweging en sporten.

Met de onderstaande 3 oefeningen ga je vet verbranden. Maar het is belangrijk om consistent te blijven. Als je de oefening 1x doet, en daarna denkt vet te gaan verbranden, heb je het natuurlijk bij het verkeerde eind.

Probeer dus meerdere keren per week te bewegen, en deze oefeningen consistent uit te voeren.   

Oefening 1: Quad Superman


Met deze oefening train je vooral je bovenbenen en je buikspieren. Zorg voor een zachte ondergrond voor je knieën. Dit kan het beste met een yoga mat, maar ook met kussens.

Oefening 2: Mountain Climbers


Een wat intensievere oefening, maar zeker een goede om in je routine te houden.

Oefening 3: Jumping Jacks


Deze oefening is lekker actief. Het voordeel is dat je je gehele lichaam in beweging brengt, en hierbij je boven- en onderlichaam traint.

Spring omhoog en spreid je beide benen, en ga tegelijkertijd met je armen omhoog.

De hoeveelheid calorieën die je met deze oefening verbrandt hangt heel erg af van je gewicht en de snelheid van de beweging.

Hoe vaak voer ik de oefeningen uit?


Zoals ik al eerder zei, consistentie is super belangrijk. Door de bovenstaande oefeningen regelmatig uit te voeren, ga je binnen een paar maanden echte resultaten zien.

Het ideale is natuurlijk om elke dag een kwartier alle 3 de oefeningen af te gaan. Maar dat kan vooral aan het begin lastig zijn om vol te houden. Maak het jezelf niet te moeilijk!

Het is beter om 3 á 4 keer in de week te bewegen over een langere periode, dan dat je over een kortere periode elke dag beweegt en op een gegeven moment de motivatie totaal kwijt bent en stopt.

Maar wees natuurlijk niet té lief voor jezelf. Met 1x in de week ga je veel minder snel of zelfs geen verandering zien.

De Fit Methode


Een stok achter de deur zal je veel sneller resultaten opleveren. De Fit Methode is die stok achter de deur.

Met dit programma ga je door middel van een waterdicht plan echte resultaten zien. Je werkt aan je voeding, beweging en levensstijl, zodat je effectief je doel gaat bereiken.

Al vele anderen zijn je voorgegaan, dus dit zou ook voor jou de oplossing kunnen zijn.

Bekijk hier mijn Fit Methode Review!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *